Çarşamba, Kasım 19, 2008

Facebook Çılgınlığı


facebook iyice yonjaya dönmeye başladı cidden, önceden ekleyen kişileri anımsayamıyorsam belki tanıyorumdur diyip"eklemişsiniz ama tanıyamadım" gibi bir mesaj atıyordum şimdi artık direk ignoreye basıyorum hele şu mesajtan sonra iyice tepem attı.

saçları beyazlamış yaklaşık 50 yaşlarında bir adam ekleme talebi göndermiş bende "tanıyamadım" diye bir mesaj attım cevap aynen şu direk kopyalıyorum.


"bende .....! tanımadım ...peki tanıdıklarımdan farkınız ne ...bence kimse kimseyi tanımıyor ve bir rol üstlenmişiz oynuyoruz...bu en kolayı istemiyorsan siler kurtulursun ...kim bu diye merak edersen...? ateist bir lazım sosyalist bir düşüncem,ve zamanımın en iyi ,en tatlı geçmesini arzulayanlardanım.,,,,, güzele hayranım ve yanımda ister dost ister sevgili olarak taşımaktan mutlumolurum.....doğayı...
saanat müziğini ,halk müzigini balık ve rakıyla dinler,mutlu olurum ...paylaşmak hele birde hakkedenle paylaşmaktan mutttttlu olurum.....sıkıldınsa kendine iyi bak dün yopktum sil ve bu günden sonra ebedi yok olayım...ç............selamlar"

ay böyle bir mesajı yaşını başını almış bir adam niye yazar ve facebook gibi bir yerden neden kız bulmaya çalışır sinir oldum .ebedi yok ettim seni yaşlı adam kusura bakma!

1 yorum:

destinaaaa dedi ki...

bakmaz götünün sansağına çıkar dağın en yğkseğine derler böyleleri için:D