Pazar, Kasım 09, 2008

Değerini Bilin

1.Bulaşık Makinenizin: Bulaşık makinesi çok önemli icatlardan biriymiş onsuz geçen 1 hafta boyunca bunu anladım bütün bulaşıkların elde yıkanması zor işmiş.İnsan tabak kirletme korkuyor,bende bizimkilere şöyle bir öneride bulundum kirli tabaklar arasından en temizini tekrar kullanalım:)tabi hemen veto edildi.

2.Suyun: Su sayacımız kartlı olacağı için 4 gün boyunca susuz kaldık ve bu suyun değerini daha bi iyi anlamamızı sağladı .Neymiş efendim taşıma su ile değirmen dönmezmiş denedik,gördük

3.Rimel: Rimelim bittiğinden beri bi fırsatım olupta alamadım.Rimelsiz farın, allığın,dudak parlatıcısının hiç bir anlamı yokmuş hayattan soğuttu bu rimelsizlik beni:p

4.Pufidik yastık: yatağa oturupta laptopu kucağına aldığın zaman sırtına duvara dayamak yerine pufidik yastığına dayar huzur içinde nette çılgınlar gibi dolaşırsın ama pufidik yastığın olmadığı zamanlarda sırtının ağrısından hiç bi halt yapamaz kafayı vurduğun gibi uyursun

5.Diş Fırçasınızın: Bi yere misafirliğe gidipte yanınıza diş fırçanızı almaya unuttuğunuza,bir kaç gün diş fırçalamadığınızda dişiniz de olan ağırlığı hissedip arkadaşınıza umutla, bi kerelik snein fırçanı kullanabilir miyim diye sorarsınız ama onun şaşkın ve kötü bakışları karşısında şaka yapmıştım demeyi uygun görüp boynunuzu bükerek parmağınıza diş macununu sürüp dişinizi fırçalarsınız(buna fırçalamak denmez sanırım dişi parmaklamak denir)

6.mp3:şehir merkezine çok uzakta oturuyorsanız bir yere gitmeniz gerekitiğinde 2 saatlik şehirler arası yolculuk tadındaki (hatta o kadarki yolluk bile hazılıyorum bazen) gidiş-gelişlerinizdeki size arkadaş olacak tek araç mp3 olsa gerek.


Arkadaşlarım bunların değerini bilin .Siz bilmezseniz de Talucanınız sizin için değerini bilecek.

8 yorum:

Haccecan dedi ki...

Sağlığımızın, sevdiklerimizin, gözümüzün, kulagımızın, iğne ile ipliğin, uçan kuşların, wc nin....
kıymetini bilmemen gereken şeyler diye yazsaydık daha kolay olurdu... :))

Haccecan dedi ki...

Bu arada yeni blog düzenin hayırlı olsun, beyazlar yakışmış :))

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim:)

berraque dedi ki...

katılıyorum hepsine ,
bi ekliycegim sey var ,
internet .
bi de deodorant .
yaradana kurban .

fersiz dedi ki...

6.maddeye daha bir katılıyorum:Dşiddetle..defaatle:) sen de mi içimde bir his eryaman sincan civarı diyor

taluyka dedi ki...

berrqaue: haklısın,onlarda olmazsa olmazlardan:)

fersiz: o civarlarda olan batıkent diyim ben sana:)

fersiz dedi ki...

anladım ben onu:D batıkentte yine metro var...Bizim buralar iki kaplan gücünde uzak:)

taluyka dedi ki...

Allah kolaylık versin zor iş şehir merkezine uzakta oturmak:)