Pazartesi, Kasım 24, 2008

Nostalji




Biraz nostalji yapayım dedim ve HAkan Peker'in eski şarkısı Uçuk Kaçık'ı yayınladım.Baya bi eski bir parça olması lazım bunu da şurdan anlıyorum :ben bu klipte o kadar erkek oyuncu varken mızıka çalan bebeyi beğenmiştim:)) yani düşünün demekki o yaşlardaymışım.O zamanların popüler bir şarkısıydı,zamanın klip anlayışının üstünde bir klibi var.Uzun bir süre sonra yani Şimdi izlediğimde de vay be güzel klipmiş dedirtti.Hakan Peker taksiden indiğinde tipi gazoz kapağı gibi ama mahallenin zibidi tipleri onu da kendilerine benzetiyorlar iyi de yapıyorlar. son bomba en sonun da abisi Zafer Peker taksiden gazoz kapağı tipiyle iniyor.Çok hoş yaa:))

Not:hakan peker 'in şuanla 10 yıl önceki hali arasındaki 7farkı bulun desem bi halt bulamayız,Ajda Pekkan bir, hakan peker ikii...

2 yorum:

fersiz dedi ki...

hahah vallahi unutmuştum ben bunu izleyince gerçekten nostalcik oldu benim için.Bu Hakan Peker nasıl hoş bir adamdır ya.Ben aşıktım çocukken bir çok yaşıtım gibi:) Ama benim Hakan Peker'i gördüğümde aklıma gelen bir şey var.Sevgilisi intihar etmişti baya bir önce.Hakan Pekerde kızın terliklerine sarılıp ağlıyordu o görüntü aklımdan çıkmıyor nedense...bu arada yeni düzen de hoş olmuş o sağ üst köşede öten şey de dahil buna :)

taluyka dedi ki...

evet bu intihar olayı benimde zihnimin köşesinde yer etmişti.ayrıca zilimi beğenmene sevindim teşekkürler:)