Perşembe, Kasım 27, 2008

düşün düşün......



sevgili Haccecan tarafından sobelenmişim.60 saniyede aklımızdan neler geçiyormuş sorumuz.Aslında 60 saniye ile kısıtl kalmayıp ben gün içinde ne düşünürüm onları yazacağım


*Tatlı bir şey yediğim zaman "ay tuzlu bir şe olsa da yesem "diye düşünürüm.Tuzlu bir şey yediğim zamanda" tatlı bir şey olsunda yesemm" diye düşnürüm bu böyle bir kısır döngü şeklinde devam eder.Aklım sürekli yemekte olur:)

*Gece uyuyacağım zaman televizyondan gelen "çıt" sesinin nedenini merak ederim,düşünürüm,düşünürüm aklıma ,kötü şeyler getiririm,korkarım,tırsarım sonra uykuya dalarım .


*Bir dilenci gördüğümde veya durumu kötü olan birini gördüğümde çok zengin olsamda herkese yardım etsem diye düşünürüm sonra hiçbir şey yapmadan yanlarından süzülerek geçerim:) (içinizden yuh diyorsunuzdur, tabiki arada 3-5 sakal atıyoruz:p)


*Metroda otururken karşımdakilerinin yüzüne dikkatle bakıp onları rahatsız etmek yerine ayakkabılarına bakar giyimlerine uymuş mu diye düşünürüm,en güzelini seçerim felan


*Otobüs gelmediği zamanlar "bir tanıdık arabayla geçsede beni bıraksa"( hiç bir zaman bu dileğim gerçekleşmemiştirr)

Aklımdan geçen kısa düşünceler

*Dip boyam geldi yine pöf


*Evde kola var mı acaba??

*Obama'nın baikan seçilmesi iyi oldu galiba yaşasın negrolar

*Deniz Baykal evli miydi yaa??


*Dip boyam yine geldii pöf


*Doğum günümde kim bana ne alacak?


*Bugün hangi diziler vardı?


*Yüksek lisans için şehir dışına gitsem mi gitmesem mi?


bende lobelyayı sobeliyorumm

4 yorum:

HüseyinSYK dedi ki...

ben bir ikisine cevap vereyim bari..
baykal evliydi.

Televizyon kapandığında gelen çıt sesleri..ısı ile genleşen materyallerin, büzüşerek soğurken bu materyallerin çıkarttığı seslerden gelir. Tırsacak hiç birşey yok müsterih olun

:))

taluyka dedi ki...

teşekkür ederim :))

Haccecan dedi ki...

benim dip boyam hiç gelmez. niyemi? saçımı hiç boyatmadım da ondan :))))

sen kimseyi sobelememişsin kuzum :)

taluyka dedi ki...

aaa evet unutmuşum hemen sobeliyorum:)