Cumartesi, Kasım 08, 2008

düğün-dernek

Herkesin evlilikle ilgili hayalleri olur .Mesela kimi kır düğünü ile evlenmek ister kimi havuz başında felan .. Benim nasıl düğünüm olur bilmem ama geçenlerde bu şarkıyı dinlerken gözümde şöyle bir şey canlandırdım.Benim düğünümde birden bu şarkı çalıyor benle(yani durumda gelin olyuorum:p) damatı sahneye çıkarıyorlar biz karşılıklı oynuyoruz ,arkadaşlarımız etrafımızda çember oluşturmuş hep bir ağızdan alkışlayarak bu şarkııyı söylüyorlar.süper olur .Çok eğleniyorum bu şarkıyı dinlerken.burdan arkadaşlarıma sesleniyorum ben evlenirsem( eğerki kısmet olursa ) bana böyle bir sürpriz yapın:)


3 yorum:

Haccecan dedi ki...

ilk önce ben evleneyim sonra sen anlaşalım taluyka tamam mı :)

taluyka dedi ki...

olur şekerim zaten ben uzun bi süre düşünmüyorum:)

destinaaaa dedi ki...

ben daha önce gitcem gibi:D